Είστε από αυτούς που λαχταρούν να γευματίζουν σε εστιατόρια, ή που η δουλειά τους, τούς επιβάλλει να τρώνε συχνά έξω και δεν μπορείτε να το διαχειριστείτε, καταλήγοντας να τρώτε παραπάνω απ’ όσο πρέπει;
Υπάρχει τρόπος να μείνετε σε… τροχιά όταν τρώτε έξω ώστε και το γεύμα σας να απολαύσετε και να μην ξεφύγετε σε ό,τι αφορά το βάρος σας.
Διαβάστε παρακάτω έξι στρατηγικές που θα μπορούσατε να ακολουθήσετε για να τα καταφέρετε:
1. Διαβάστε ολόκληρο το μενού. Πάρτε μια αίσθηση για το τι είναι διαθέσιμο και υπολογίστε πάνω-κάτω τις θερμίδες, προτού αποφασίσετε τι θα παραγγείλετε.
2. Παραγγείλετε πρώτα απ’ όλους τους άλλους. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα μπείτε στον πειρασμό να ακούσετε την παραγγελία κάποιου άλλου και να θελήσετε να φάτε το ίδιο που μπορεί να είναι περισσότερο παχυντικό.
3. Παραγγείλετε à la carte. Προσπαθήστε να πάρετε μια σούπα ή σαλάτα και ένα ορεκτικό, αντί για μια μεγάλη μερίδα. Πολλά εστιατόρια προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα και σίγουρα αξίζει τον κόπο, αφού μπορείτε έτσι να φάτε λιγότερο.
4. Χωρίστε τη μερίδα σας. Εάν ένα ορεκτικό σας φαίνεται ήδη πολύ, δείτε αν κάποιος από την παρέα σας θα ήθελε να μοιραστεί το δικό σας. Μπορείτε πάντα να ζητήσετε από το σερβιτόρο να πακετάρει το υπόλοιπο μισό για να το πάρετε στο σπίτι.
5. Ζητήστε να βάλουν τα ντρέσινγκ και τις σάλτσες στο πλάι του πιάτου σας και όχι πάνω στο φαγητό σας. Στα περισσότερα εστιατόρια τα ντρέσινγκ και οι σάλτσες δεν ελέγχονται, είναι τέτοια η ταχύτητα που ετοιμάζονται τα φαγητά που δεν μετράνε την ποσότητα. Εσείς, όμως, αν τα έχετε στο πλάι του πιάτου σας, θα μπορέσετε να ελέγξετε καλύτερα τη μερίδα σας και να πάρετε όσο ακριβώς θέλετε.
6. Μη διστάσετε να ρωτήσετε. Ζητήστε να σας εξηγήσουν πώς έχουν παρασκευάσει κάποιο φαγητό, όπως επίσης μη διστάσετε να ζητήσετε να κάνουν κάποιες αλλαγές, αρκεί αυτές να είναι λογικές. Το να ζητήσετε να μη σας βάλουν πατάτες δίπλα στο κρέας σας, αλλά λίγη σαλάτα είναι λογικό. Το να ζητήσετε το ψάρι σας να μαγειρευτεί στον ατμό, ενώ όλα τα ψάρια είναι τηγανητά, δεν είναι λογικό. Να είστε ευγενικοί, αλλά να μην έχετε απολογητικό ύφος. Να θυμάστε ότι τα εστιατόρια είναι επιχειρήσεις εξυπηρέτησης. Επομένως οι περισσότεροι θα είναι πρόθυμοι να ικανοποιήσουν τα αιτήματά σας (αρκεί να είναι λογικά, είπαμε) αφού άλλωστε εσείς είστε αυτός/η που τους πληρώνει.